bosch niebieski

  • Elektronarzędzia akumulatorowe
  • Wiertarki i wiertarki udarowe
  • Wkrętarki i wkrętarki udarowe
  • Młoty udarowo-obrotowe i udarowe
  • Technika diamentowa
  • Technika pomiarowa
  • Szlifierki i obróbka metalu
  • Szlifierki i strugi
  • Frezarki
  • Narzędzia wielofunkcyjne Multi-Cutter
  • Piłowanie
  • Urządzenia stacjonarne i stoły
  • Obróbka płytek
  • Systemy odsysania pyłu
  • Mieszalniki
  • Opalarka i pistolet do klejenia
  • Myjki wysokociśnieniowe
  • System Bosch Mobility

«Wróć | NarzędziowniaBIS - Profesjonalne narzędzia dla Ciebie » Regulamin

Nowości
Kategorie


Kontakt

zawartość koszyka:
0 produktów

łączna cena:
0,00 PLN

kupuję
Nasze marki

Logowanie

Regulamin

Zawarcie umowy pomiędzy Konsumentem a Sprzedającym może nastąpić na dwa sposoby.

Kupującyma prawo przed złożeniem zamówienia do negocjacji wszelkich zapisów umowy ze Sprzedającym, w tym również zmieniających zapisy poniższego regulaminu. Negocjacje te powinny być prowadzone wyłącznie w formie pisemnej i kierowane na adres Sprzedającego (Eksport Produkcja Import "Narzędziownia Bis" Sp. z o.o. 91-205 Łódź, ul. Aleksandrowska 67/93).

W przypadku zrezygnowania przez Kupującego z możliwości zawarcia umowy na drodze indywidualnych negocjacji zastosowanie ma poniższy regulamin i stosowne przepisy prawa.

 

REGULAMIN

§1 Definicje

1.      Adres pocztowy– imię i nazwisko lub nazwa instytucji, położenie w miejscowości (w przypadku miejscowości podzielonej na ulice: ulica, numer budynku, numer mieszkania lub lokalu; w przypadku miejscowości niepodzielonej na ulice: nazwa miejscowości i numer nieruchomości), kod pocztowy oraz miejscowość.

2.      Cennik dostaw – znajdujące się na stronie internetowej Sklepu zestawienie dostępnych rodzajów dostawy i ich kosztów.

3.      Dane Sprzedającego:

Eksport Produkcja Import "Narzędziownia Bis" Sp. z o.o.

91-205 Łódź, ul. Aleksandrowska 67/93

e-mail: kontakt@esklep-bosch.pl

tel.: 62 508 76 68

Kapitał zakładowy: 300 000 w całości opłacony

4.      Dostawa –rodzaj usługi przewozowej wraz z określeniem przewoźnika i jej cena wymieniona w cenniku dostaw znajdującym się na stronie Sklepu.

5.      Karta produktu– pojedyncza podstrona sklepu zawierająca informacje o poszczególnych produktach, które mogą być przedmiotem sprzedaży.

6.      Konsument– pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedającego zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

7.      Koszyk – lista produktów wybranych przez Kupującego spośród oferowanych w sklepie produktów.

8.      KupującyKonsument

9.      Miejsce wydania rzeczyadres pocztowy lub punkt odbioru wskazane w zamówieniu przez Kupującego.

10.  Moment wydania rzeczy – moment, w którym rzecz zostanie Kupującemu wydana przez przewoźnika lub Sprzedającego.

11.  Płatność– metoda dokonania zapłaty za przedmiot umowy i dostawę wskazana na stronie Sklepu.

12.  Prawo konsumenckie – ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku.

13.  Produkt –minimalna i niepodzielna ilość rzeczy, która może być przedmiotem zamówienia, a która podana jest w sklepie Sprzedającego jako jednostka miary przy określeniu jego ceny (cena/jednostka).

14.  Punkt odbioru– miejsce wydania rzeczy, wymienione w zestawieniu udostępnionym przez Sprzedającego na stronie internetowej sklepu, w którym Kupujący może we własnym zakresie, na własne ryzyko odebrać produkt

15.  Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem eSklep-Bosch.pl, za pośrednictwem którego Kupujący może złożyć zamówienie.

16.  Sprzedający:

Eksport Produkcja Import "Narzędziownia Bis" Sp. z o.o.
91-205 Łódź, ul. Aleksandrowska 67/93
NIP: 7282444845, REGON: 473056250, GIOŚ E0018003Z
zarejestrowany w KRS pod numerem: 0000118988
KONTO BANKOWE:63 1750 1093 0000 0000 3402 1627

17.  System– zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego, potocznie określany Internetem.

18.  Termin realizacji– podana na karcie produktu liczba godzin lub dni roboczych, w ciągu których możliwe jest powierzenie produktu przewoźnikowi lub wydanie przez Sprzedającego Kupującemu.

19.  Umowa – umowa zawierana poza lokalem przedsiębiorcy lub na odległość w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku w przypadku Konsumentów.

20.  Wada fizyczna–niezgodność rzeczy sprzedanej z umową,a w szczególności, jeśli rzecz:

a.       nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;

b.      nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedający zapewnił Konsumenta;

c.       nie nadaje się do celu, o którym Konsument poinformował Sprzedającego przy zawarciu umowy, a Sprzedający nie zgłosił zastrzeżenia, co do takiego jej przeznaczenia;

d.      została Konsumentowi wydana w stanie niezupełnym;

e.       została nieprawidłowo zamontowana i uruchomiona przez Sprzedającego lub osobę trzecią, za którą Sprzedający ponosi odpowiedzialność, albo przez Konsumenta, który postąpił według instrukcji otrzymanej od Sprzedającego;

f.       nie ma właściwości, o której zapewniał producent lub jego przedstawiciel lub osoba, która wprowadza rzecz do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej oraz osoba, która przez umieszczenie na rzeczy sprzedanej swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego przedstawia się jako producent, chyba że Sprzedający zapewnień tych nie znał ani, oceniając rozsądnie, nie mógł znać albo nie mogły one mieć wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu umowy, albo gdy ich treść została sprostowana przed zawarciem umowy.

21.  Zamówienie– oświadczenie woli Kupującego złożone Sprzedającemu za pośrednictwem jego sklepu określające jednoznacznie: rodzaj i ilość produktów stanowiących przedmiot Umowy; cenę, rodzaj i koszt dostawy; rodzajpłatności; miejsce wydania rzeczy, dane Kupującego.

 

§2 Warunki ogólne

1.      Umowazawierana jest w języku polskim, zgodnie z polskim prawem i niniejszym regulaminem.

2.      Miejsce wydania rzeczy musi znajdować się na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

3.      Sprzedający zobowiązuje się dostarczać rzeczy wolne od wad.

4.      Wszystkie ceny podawane przez Sprzedającego wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny produktów nie zawierają kosztu dostawy, który określony jest w cenniku dostaw.

5.      Potwierdzenie, udostępnienie, utrwalenie, zabezpieczenie wszelkich istotnych postanowień umowy w celu uzyskania dostępu do tych informacji w przyszłości następuje w postaci:

a.       potwierdzenia zamówienia poprzez wysłanie na wskazany adres e-mail: zamówienia, faktury pro forma, informacji o prawie odstąpienia od umowy, niniejszego regulaminu w wersji pdf, wzoru formularza odstąpienia od umowy w wersji pdf, linków do samodzielnego pobrania regulaminu i wzorca odstąpienia od umowy;

b.      dołączenia do przesyłki, wysłanej do wskazanego miejsca wydania rzeczy wydrukowanych: dowodu zakupu, informacji o prawie odstąpienia od umowy, wzoru formularza odstąpienia od umowy.

6.      Sprzedającynie pobiera żadnych opłat za komunikację z nim z wykorzystaniem środków porozumiewania na odległość.

7.      Kupującymoże skorzystać z opcji zapamiętania jego danych przez sklep w celu ułatwienia procesu składania kolejnego zamówienia. W tym celu Kupujący powinien podać login i hasło, niezbędne do uzyskania dostępu do swojego konta. Login i hasło są ciągiem znaków ustalanych przez Kupującego, który ma obowiązek zachowania ich w tajemnicy i chronienia przed niepowołanym dostępem osób trzecich. Kupujący ma w każdej chwili możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji danych oraz usuwania danych oraz konta w sklepie z uwzględnieniem postanowień § 6.

 

§3 Zawarcie umowy i realizacja

1.      W celu złożenia zamówienia Kupujący powinien wykonać, co najmniej następujące czynności:

a.       dodanie do koszyka produktu;

b.      wybór rodzaju dostawy;

c.       wybór rodzaju płatności;

d.      wybór miejsca wydania rzeczy;

e.       złożenie w sklepie zamówienia poprzez użycie przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.

2.      Zawarcie umowy z Konsumentem następuje z chwilą złożenia zamówienia.

3.      Realizacja zamówienia Konsumenta płatnego za pobraniem następuje niezwłocznie od daty złożenia zamówienia, a zamówienia płatnego przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych po zaksięgowaniu wpłaty Konsumenta na koncie Sprzedającego, co powinno nastąpić w terminie 30 dni od złożenia zamówienia, chyba, że Konsument nie był w stanie spełnić świadczenia z nie swojej winy i poinformował o tym Sprzedającego.

4.      Wysłanie przedmiotu umowy następuje w terminie określonym na karcie produktu, a dla zamówień złożonych z wielu produktów w najdłuższym terminie z określonych na kartach produktów.

5.      Zakupiony przedmiot umowy jest wysyłany wybranym przez Kupującego rodzajem dostawy do wskazanego przez Kupującego w zamówieniu miejsca wydania rzeczy lub w Punkcie odbioru, wraz z dołączonymi załącznikami, o których mowa w §2 pkt 5b.

 

§4 Prawo do odstąpienia od umowy

1.      Konsumentowi, przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego.

 

Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu dostarczeniarzeczy a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W przypadku zakupu towarów, które są dostarczane partiami lub w częściach termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej partii lub części dostarczanych towarów.

 

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć na ustawowym formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Prawa konsumenckiego, dostępnym na stronie sklepu lub w jakiejkolwiek innej formie pod warunkiem, że będzie ono jednoznaczne, w tym telefonicznie pod numerem tel.: 62 508 76 68 oraz elektronicznie przesyłając oświadczenie na adres e-mail: kontakt@esklep-bosch.pl Sprzedający niezwłocznie potwierdzi Konsumentowi na e-mail (podany przy zawieraniu umowy i inny, jeżeli został podany w złożonym oświadczeniu) otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

2.      W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.

3.      Konsumentma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

4.      Konsumentodsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko.

5.      Konsumentponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy a będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

6.      Sprzedającyniezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Konsumenta zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, a jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego,Sprzedający nie zwróci Konsumentowi dodatkowych kosztów zgodnie z art 33 Prawa konsumenckiego.

7.      Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

8.      Sprzedającymoże wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

9.      Konsumentowi zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy:

a.       w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

b.      w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

c.       w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

d.      o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.

 

§5 Rękojmia

1.      Sprzedającyponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych zawady (rękojmia).

2.      W przypadku umowy zKonsumentem, jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od momentu wydania rzeczy, przyjmuje się, że istniała ona w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta.

3.      Konsument, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może:

a.       złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;

b.      złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy;

chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Jeżeli jednak rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.

4.      Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba, że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego, przy czym przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.

5.      Konsumentnie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

6.      Konsument, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może również:

a.       żądać wymiany rzeczy na wolną od wad;

b.      żądać usunięcia wady.

7.      Sprzedającymoże odmówić zadośćuczynienia żądaniu Konsumenta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.

8.      W przypadku, jeżeli rzecz wadliwa została zamontowana w miejscu typowym dla tego rodzaju produktu, Konsument może żądać od Sprzedającego demontażu i ponownego zamontowania po dokonaniu wymiany na wolną od wad lub usunięciu wady, jednak zobowiązany jest ponieść część związanych z tym kosztów przewyższających cenę rzeczy sprzedanej albo może żądać od Sprzedającego zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania, do wysokości ceny rzeczy sprzedanej. W razie niewykonania obowiązku demontażu i ponownego montażu lub usunięcia wad przez Sprzedającego,Konsument jest upoważniony do dokonania tych czynności na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedającego.

9.      Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedającego dostarczyć rzecz wadliwą na adres reklamacyjny, a jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez Konsumenta byłoby nadmiernie utrudnione, Konsument obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedającemu w miejscu, w którym rzecz się znajduje. W razie niewykonania obowiązku przez Sprzedającego Konsument jest upoważniony do odesłania rzeczy na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedającego.

10.  Koszty wymiany lub naprawy ponosi Sprzedający, za wyjątkiem sytuacji opisanej w §5 pkt 8.

11.  Sprzedającyobowiązany jest przyjąć od Konsumenta rzecz wadliwą w razie wymiany rzeczy na wolną od wad lub odstąpienia od umowy.

12.  Sprzedający w terminie czternastu dni ustosunkuje się do żądania konsumenta zgłoszonego w ramach rękojmi.

a.       oświadczenia o żądaniu obniżenia ceny;

b.      oświadczenia o odstąpieniu od umowy;

c.       żądania wymiany rzeczy na wolną od wad;

d.      żądania usunięcia wady.

W przeciwnym wypadku uważa się, że uznał za uzasadnione oświadczenie lub żądanie Konsumenta.

10.  Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, a jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania rzeczy Konsumentowi.

11.  Roszczenie Konsumenta o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady jednak nie wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, a jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania rzeczy Konsumentowi.

12.  W przypadku, kiedy określony przez Sprzedającego lub producenta termin przydatności rzeczy do użycia kończy się po upływie dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu.

13.  W terminach określonych w §5 pkt 13-15 Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady fizycznej rzeczy sprzedanej, a jeżeli Konsument żądał wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.

14.  W razie dochodzenia przed sądem albo sądem polubownym jednego z uprawnień z tytułu rękojmi termin do wykonania innych uprawnień, przysługujących Konsumentowi z tego tytułu, ulega zawieszeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania. Odpowiednio stosuje się również do postępowania mediacyjnego, przy czym termin do wykonania innych uprawnień z tytułu rękojmi, przysługujących Konsumentowi, zaczyna biec od dnia odmowy przez sąd zatwierdzenia ugody zawartej przed mediatorem lub bezskutecznego zakończenia mediacji.

15.  Do wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi zawady prawne rzeczy sprzedanej stosuje się §5 pkt 13-14, z tym, że bieg terminu rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument dowiedział się o istnieniu wady, a jeżeli Konsument dowiedział się o istnieniu wady dopiero na skutek powództwa osoby trzeciej – od dnia, w którym orzeczenie wydane w sporze z osobą trzecią stało się prawomocne.

16.  Jeżeli z powodu wady rzeczy Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny, może on żądać naprawienia szkody, którą poniósł przez to, że zawarł umowę, nie wiedząc o istnieniu wady, choćby szkoda była następstwem okoliczności, za które Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności, a w szczególności może żądać zwrotu kosztów zawarcia umowy, kosztów odebrania, przewozu, przechowania i ubezpieczenia rzeczy, zwrotu dokonanych nakładów w takim zakresie, w jakim nie odniósł z nich korzyści, a nie otrzymał ich zwrotu od osoby trzeciej oraz zwrotu kosztów procesu. Nie uchybia to przepisom o obowiązku naprawienia szkody na zasadach ogólnych.

17.  Sprzedającyo ile jest zobowiązany do świadczenia lub świadczenia finansowego na rzecz Konsumenta wykona je bez zbędnej zwłoki, nie później niż terminie przewidzianym w prawie.

 

§6 Polityka prywatności oraz bezpieczeństwo danych osobowych

1.      Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez Konsumentów sklepu jest Sprzedający.

2.      Sprzedającyzobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawa? o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku oraz Ustawa? o świadczeniu usług droga? elektroniczna? z dnia 18 lipca 2002 roku. Kupujący podając przy składaniu zamówienia swoje dane osobowe Sprzedającemu wyraża zgodę na ich przetwarzanie przez Sprzedającego w celu realizacji złożonego zamówienia oraz usprawniania procesu kolejnych zamówień. Kupujący ma w każdej chwili możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji oraz usuwania swoich danych osobowych.

3.      Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych wykorzystywanych w celu realizacji zamówień przez sklep zostały opisane w Polityce prywatności, która znajduje się na stronie sklepu.

 

§7 Postanowienia końcowe

1.      W przypadku rozbieżności miedzy Regulaminem a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, zastosowanie będą mieć przepisy prawa.

2.      O zmianach regulaminu i ich zakresie Sprzedający może informować droga? elektroniczna? (na wskazany przy rejestracji lub zamówieniu e-mail). Powiadomienie zostanie wysłane, co najmniej na 30 dni przed wejściem w życie nowego regulaminu..

3.      Aktualna wersja regulaminu jest zawsze dostępna dla Kupującego w zakładce regulamin (http://www.esklep-bosch.pl/regulamin_s_5.html). W trakcie realizacji zamówienia oraz w całym okresie opieki posprzedażowej Kupującego obowiązuje regulamin zaakceptowany przez niego przy składaniu zamówienia za wyjątkiem sytuacji, kiedy Konsument uzna go za mniej korzystny od aktualnego i poinformuje Sprzedającego o wyborze aktualnego, jako obowiązującego.

4.      W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednie obowiązujące przepisy prawne. Kwestie sporne, jeśli Konsument wyrazi taką wolę, rozwiązuje się na drodze postępowania mediacyjnego przed Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej lub procesu przed sądem polubownym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej lub na drodze równoważnych i zgodnych z prawem metod przedsądowego lub pozasądowego rozwiązywania sporów wskazanych przez Konsumenta. W ostateczności sprawę rozstrzyga sąd właściwy miejscowo i rzeczowo.

 

Wersja 1.1 (Łódź, 24-10-2016)


 

 

Zawarcie umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedającym może nastąpić na dwa sposoby: w drodze negocjacji lub poprzez przyjęcie poniższego Regulaminu.

Kupującyma prawo przed złożeniem zamówienia do negocjacji wszelkich zapisów umowy ze Sprzedającym, w tym również zmieniających zapisy poniższego Regulaminu. Negocjacje, te powinny być prowadzone w formie pisemnej i kierowane na adres Sprzedającego (Eksport Produkcja Import "Narzędziownia Bis" Sp. z o.o. 91-205 Łódź, ul. Aleksandrowska 67/93).

W przypadku zrezygnowania przez Kupującego z możliwości zawarcia umowy na drodze indywidualnych negocjacji zastosowanie ma poniższy Regulamin i stosowne przepisy prawa.

 

REGULAMIN DLA PRZEDSIĘBIORCY

§1 Definicje

1.      Cennik dostaw – znajdujące się na stronie internetowej Sklepu zestawienie dostępnych rodzajów dostawy i ich kosztów.

2.      Dane Sprzedającego:

Eksport Produkcja Import "Narzędziownia Bis" Sp. z o.o.
91-205 Łódź, ul. Aleksandrowska 67/93
e-mail: kontakt@esklep-bosch.pl
tel.: 62 508 76 68

3.      Dostawa –rodzaj usługi przewozowej wraz z określeniem przewoźnika i jej cena wymieniona w cenniku dostaw znajdującym się na stronie Sklepu.

4.      Karta produktu– pojedyncza podstrona sklepu zawierająca informacje o poszczególnych produktach oferowanych do sprzedaży.

5.      Klient (przedsiębiorca)– pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, spółka cywilna, dokonująca u Sprzedającego zakupu związanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

6.      Koszyk – lista produktów wybranych przez Kupującego spośród oferowanych w sklepie produktów.

7.      KupującyKlient.

8.      Miejsce wydania rzeczyadres pocztowy lub siedziba Sprzedającego wskazane w zamówieniu przez Kupującego.

9.      Moment wydania rzeczy – moment, w którym rzecz zostanie Kupującemu wydana przez przewoźnika lub Sprzedającego.

10.  Płatność– metoda dokonania zapłaty za przedmiot umowy i dostawę wskazana na stronie Sklepu.

11.  Produkt –minimalna i niepodzielna ilość rzeczy, która może być przedmiotem zamówienia, a która podana jest w sklepie Sprzedającego, jako jednostka miary przy określeniu jego ceny (cena/jednostka).

12.  Sklep – serwis internetowy Sprzedającego dostępny pod adresem www.tool4you.pl, za pośrednictwem którego Kupujący może złożyć zamówienie.

13.  Sprzedający:

Eksport Produkcja Import "Narzędziownia Bis" Sp. z o.o.
91-205 Łódź, ul. Aleksandrowska 67/93
NIP: 7282444845, REGON: 473056250, GIOŚ E0018003Z
zarejestrowany w KRS pod numerem: 0000118988
KONTO BANKOWE:63 1750 1093 0000 0000 3402 1627

14.  Termin realizacji– podana na karcie produktu liczba godzin lub dni roboczych, w ciągu których możliwe jest powierzenie produktu przewoźnikowi lub wydanie przez Sprzedającego Kupującemu w siedzibie Sprzedającego. Termin realizacji jest liczony od dnia wpływu środków na konto Sprzedającego w przypadku przedpłaty lub od dnia złożenia Zamówienia w przypadku wysyłki za pobraniem lub od dnia przyznania Kupującemu limitu kredytowego.

15.  Zamówienie– oświadczenie woli Kupującego złożone Sprzedającemu za pośrednictwem jego sklepu określające jednoznacznie: rodzaj i ilość produktów stanowiących przedmiot umowy; cenę, rodzaj i koszt dostawy; rodzajpłatności; miejsce wydania rzeczy, dane Kupującego.

 

§2 Warunki ogólne

1.      Umowazawierana jest w języku polskim, zgodnie z polskim prawem i niniejszym regulaminem.

2.      Miejsce wydania rzeczy musi znajdować się na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

3.      Sprzedający zobowiązuje się dostarczać rzeczy wolne od wad.

4.      Wszystkie ceny podawane przez Sprzedającego na Kartach produktów wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny produktów nie zawierają kosztu dostawy, który określony jest w cenniku dostaw.

5.      Potwierdzenie, udostępnienie, utrwalenie, zabezpieczenie wszelkich istotnych postanowień umowy w celu uzyskania dostępu do tych informacji w przyszłości następuje w postaci:

a.       potwierdzenia poprzez wysłanie na wskazany adres e-mail: potwierdzenia zamówienia, faktury pro forma oraz tekstu niniejszego regulaminu,

b.      dołączenia do przesyłki wydrukowanego dowodu zakupu.

6.      Sprzedającynie pobiera żadnych opłat za komunikację z nim z wykorzystaniem środków porozumiewania na odległość.

 

Kupującymoże skorzystać z opcji zapamiętania jego danych przez sklep podanych w trakcie rejestracji w celu ułatwienia procesu składania kolejnego zamówienia. W tym celu Kupujący powinien podać login i hasło, niezbędne do uzyskania dostępu do swojego konta. Login i hasło są ciągiem znaków ustalanych przez Kupującego, który ma obowiązek zachowania ich w tajemnicy i chronienia przed niepowołanym dostępem osób trzecich.

 

§3 Zawarcie umowy i realizacja

1.      W celu złożenia zamówienia Kupujący powinien wykonać co najmniej następujące czynności:

a.       dodanie do koszyka produktu;

b.      wybór rodzaju dostawy;

c.       wybór rodzaju płatności;

d.      wybór miejsca wydania rzeczy;

e.       złożenie w sklepie zamówienia poprzez użycie przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.

2.      Zawarcie umowy z Klientem następuje z chwilą złożenia Zamówienia.

3.      Realizacja zamówienia Klienta płatnego za pobraniem następuje niezwłocznie po zawarciu umowy, a zamówienia płatnego przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych po zawarciu umowy i zaksięgowaniu wpłaty Klienta na koncie Sprzedającego.

4.      Realizacja zamówienia Klienta może być uzależniona od uzyskania limitu kredytu kupieckiego co najmniej o wartości zamówienia lub zgody Sprzedającego na wysłanie zamówienia za pobraniem (płatnego przy odbiorze), o czym Sprzedający poinformuje Kupującego w ciągu 48 godzin od złożenia Zamówienia.

5.      Wysłanie przedmiotu umowy następuje w terminie określonym na karcie produktu, a dla zamówień złożonych z wielu produktów w najdłuższym terminie z określonych na kartach produktów, z zastrzeżeniem ust. 3 i ust. 4 powyżej.

6.      Umowa ulega rozwiązaniu i Zamówienie zostaje anulowane przez Sprzedającego, jeśli w ciągu 7 dni od dnia złożenia Zamówienia Sprzedający nie otrzyma ceny od Kupującego, Kupującemu nie zostanie przyznany limit kredytowy lub Sprzedający nie wyrazi zgody na wysyłkę za pobraniem.

7.      Zakupiony przedmiot umowy jest wysyłany wybranym przez Kupującego rodzajem dostawy do wskazanego przez Kupującego w zamówieniu miejsca wydania rzeczy Kupujący może odebrać przedmiot umowy osobiście na własny koszt i ryzyko w siedzibie Sprzedającego.

 

§4 Rękojmia

1.      Sprzedający na podstawie art. 558§1 Kodeksu cywilnego wyłącza odpowiedzialność wobec Klientów z tytułu wad fizycznych i prawnych (rękojmia).

2.      Jeśli producent produktu udziela na niego gwarancji, informacja o udzielonej przez producenta Gwarancji i jej warunkach umieszczana jest na karcie produktu. Sprzedający jest zobowiązany dołączyć do produktu dokument gwarancyjny wystawiony przez producenta, jeśli otrzymał go od producenta.

3.      Sprzedający zobowiązany jest na żądanie Klienta do dokonania w imieniu Klienta rejestracji produktu w bazie producenta, o ile taka istnieje. Klient zobowiązany jest do udzielenia Sprzedającemu wszystkich informacji wymaganych do dokonania rejestracji.

§5 Odpowiedzialność

Całkowita odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania ograniczona będzie do wartości przedmiotu umowy. Sprzedający w żadnym przypadku nie odpowiada za utracone korzyści.

 

§6 Postanowienia końcowe

1.      W przypadku rozbieżności miedzy Regulaminem a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, zastosowanie będą mieć przepisy prawa.

2.      W trakcie realizacji zamówienia oraz w całym okresie opieki posprzedażowej Kupującego obowiązuje regulamin zaakceptowany przez niego przy składaniu zamo?wienia.

3.      O zmianach regulaminu i ich zakresie Sprzedający może informować Kupującego droga? elektroniczna? (na wskazany przy rejestracji lub zamówieniu e-mail). Powiadomienie zostanie wysłane, co najmniej na 30 dni przed wejściem w życie nowego regulaminu.

4.      Aktualna wersja regulaminu jest zawsze dostępna dla Kupującego w zakładce regulamin (http://www.esklep-bosch.pl/regulamin_s_5.html).

5.      W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy prawa.

6.      Sprawy sporne rozstrzygane będą przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Sprzedającego.

 

Wersja 1.1 (Łódź, 24-10-2016)